"dåliga dagar"

Alltså oh my fucking god! Jag vill aldrig mer ha mens (och allt var det innebär) i hela mitt liv! Mitt humör är så fruktansvärt upp och ner så att jag spyr! Jag vill bara lägga mig ner på golvet och sparka med fötterna som en grinig liten skit unge. Och i nästa stund vill jag ta glädjeskutt runt hela lägenheten. Och i nästa stund vill jag hoppa ner från balkongen och hoppas på en snabb död. Och i nästa stund är jag jätte vacker och har allt jag vill. Och i nästa stund måste jag ta ett banklån för att fettsuga mig. Och i nästa stund är allt som vanligt och bra. Och i nästa stund är jag glad. Och i nästa stund är jag super deppig. Fan alltså... är det såhär när man har mens eller har jag haft ett par dåliga dagar bara? Shit pommes frites.

Och nu fick jag ett mess av Stina att hon ska trixa och fixa i hennes pojkväns lya idag, så fikan är inställd. Supertrist, men jag förstår henne! Alla som har pendlande pojkvänner vet att helgerna är heliga. Istället släpar jag min (för tillfället) feta röv bort till Perra för att hitta på något skoj.

Hörs senare!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0