"breakfast"

God morgon! Idag vaknade jag faktiskt relativt pigg! Skönt med tanke på att jag enbart har sovit på vänster sida, typ. Igår gjorde tatueringen sjukt jävla fitt ont (rent ut sagt), men idag är det bättre.

(Om du har en jobbig känsla av att det kommer bli lite för många bilder på nya gadden så känner du helt rätt. Moahaha..)

Nu ska jag kirra lite breakfast här hemma. Men frågan är vad? Havregrynsgröt Vs. scones. Hmm, eftersom bröd inte känns sådär jätte nyttigt blir det nog gröten faktiskt. Och kaffe såklart! Älskade skånerost, vad skulle jag göra utan dig?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ammi

Älska skåne ^^ Plus att om du vill kan jag ge dig ett recept på ett skitnyttigt bröd som är lätt att baka.. ;)

2010-07-06 @ 23:07:19
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0