"bored"

Jag har tråkigt. Big time. Vet inte alls vad jag ska ta och hitta på. Jag kan ju inte ligga och pressa på någon strand heller, eftersom jag är nygaddad (om någon mot förmodan har missat det). Bläää, tråååkigt!

Jag har varit ner på staden och handlat frukt, provat lite jeans och sen har jag kollat en halv film. Men vad göra nudå?? Inte kan jag träna heller pga tattoon. Blä blä blä. Klagobloggen. Alla jobbar eller så är dom ute i finvädret. Vilket skit. Im bored. Big time. Bio någon?


Det här är ditt fel, dumma tatuering! ;)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ammi

Tack =) Fått jobb på Espresso House :) Ja Sara bakar ett skitgott bröd, men påminn mig nästa vecka för hon är inte hemma nu så jag vet inte vart receptet finns :)

2010-07-07 @ 18:08:56
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0