Practise and perspiration.

Inte nog med att jag tränade imorse, och svettades därmed som den lilla gris jag är.. På jobbet har det vart full fart med ombyggnad! Detta resulterar ju såklart i ännu mera svett. Men fint blev det! Och fin blir jag med, nu när jag har skjutit startskottet för träningen! Fattigare än en kyrkråtta kommer det bli mitt enda nöje en lång tid framöver. Lägg betoning på ordet "nöje". För det är det verkligen - ett sant nöje. Well, sometimes (som imorgon kan jag tänka mig) pure pain. Jag måste erkänna att jag är lite smått förälskad i träningsvärk. Då vet man att det minsann tagit lite på mucklerna! Plus att jag kan känna mig extra nöjd över mig själv. Eller nä, jag tycker nog bara det är 'skönt' faktiskt.

               

-It's the rewiew you give yourselves that matters.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0