New year, new nails, new illness.

Long time no see! Nyårsafton spenderades i borlänge. Skoter, middag, vin, ost och kex, mer skoter, raketer.. well, you know! Efter nyårshelgen var jag och mina päron ner till Kosta för att städa ur lägenheten. Ett tips: flytta aldrig när det är -20 ute!!! Brr! Men nu är det gjort iallafullafall. Finns säkert massor att säga, men tänkte underlätta för mig själv genom att slänga ut några bilder från tiden som gått sen mitt senaste inlägg. Typ.

                 

Mja, det var inte så många bilder som beskrev hur underbart roligt jag har haft det.. Men men, sånt är livet! Och just fan, sjuk har jag blivit också. Riktigt jävla sjuk. Grisflunsan? Whatever it is så är det Mr. Right som har smittat mig. Så går det när man inte kan hålla tassarna borta från varandra.. Men men, sånt är livet!

-Men give, women receive - its biological destiny.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

men vad Elza har blivit lååång. Kram tjejen

2010-01-09 @ 08:04:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0