Black and blue.



Ååhh.. Jag som nyligen skottat av balkongen. Nu får det bli vår tycker jag! Orkar inte med all jävla snö! Undra hur min bil mår egentligen? Måste ta mig dit och skotta av den stackarn. Det får bli morgondagens projekt.. Dagens projekt har vart möte samt att bättra på lacket på tå- och fingernaglarna. Black is back, right? Frågan är väl kanske om det någosin har varit borta? Eller ja, man kanske ska säga "har svart någonsin varit ute?" Mina tånaglar är svarta året om. På sommaren brukar jag pynta med ringar och länkar. Snyggt! Ge mig värme nu, tack. And by the way, upptäckte ett fett blåmärke mitt på min knäskål här om timman. Bilden gör verkligen inte det praktfulla blåmärket rättvisa (eller mitt ben heller för den delen..), men men. Den enda logiska förklaringen till det är dansen igår. Och nej, jag ramlade inte och tog emot mig med knäet.. Vi svankade ner på ett knä, bresade, och svankade upp igen. Sexy! Vill man vara fin, får man lida pin. Som mamma alltid brukar tjata om! Och hon har ju oftast rätt. Faktiskt.

 

-Is it really what's on the outside the counts?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sassyladies

Jag gillar kollektionen ändå!

Tack för din kommentar! :)

Ha det så bra! // Sassyladies

2010-02-23 @ 21:05:34
URL: http://sassyladies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0