Momentary meeting.

Alla som nämndes i föregående inlägg överlevde gårdagen. Puh! Och angående mitt spinningpass.. ja, min insatts var rentav skamlig. Gick inte in i träningen helhjärtat. Inte på en fläck. Men men, jag gjorde det iallafall! Ikväll är det floordance som gäller! Får se om jag lyckas jobba mig lite svettigare denna gång. Första gången man är på ett nytt pass, speciellt ett där man ska skaka på höfterna, svakna och åma sig mot ett paraply, går det alltid lite trögt. Better luck this time! Längtar faktiskt! Och något jag mer längtar efter är ett viktras! Fan, här tränar man och tränar.. och vad får man för det? Hmm, ja en fastare rumpa och trimmade lår är väl det som syns för tillfället. Men ni känner mig (och om inte så skriver jag det nu:) jag är ju så otålig! Man vill se resultat direkt! Äh, om inte annat så är det iallafall roligt att träna. Det är lite som en drog, man blir lätt beroende. Nu ska jag svepa mitt kaffe och hoppa in i badrummet och leka make up artist. Har möte klockan 11:00. Ett fullkomligt onödigt möte enligt mig själv.

-If men like him are dating models, what chance do ordenary have?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Alex

Jag blir så avis när jag ser alla roliga träningspass som du går på! De två månaderna jag bodde i Gävle så var jag Alltid på gymmet och höll på med alla möjliga roliga saker. Det är så pissigt att det inte finns ett dugg här hemma i Söderhamn :/

2010-02-24 @ 01:49:27
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0