Porridge and poledance.

Ännu en tidig morgon! Aaah. Börjar bli riktigt duktig på detta. Senaste veckan har gått i träningens tecken. "Tränings-hitler". Och nästa vecka ska absolut bli lika träningsrik! Nu jävlar! I sommar ska det inte finnas några slappa bilringar eller kärlekshandtag på min kropp inte! Och bra går det. Måste jag få säga. Fast helst av allt skulle jag vilja vara stenrik och skaffa mig personlig tränare och en egen kock.. eller helt enkelt suga ur fettet! Men nu heter jag Elin Haglund, och inte Elin Olsson. Nej, nu måste jag slänga i mig havregrynsgröten (Mmm.. gröööt!) och packa träningsväskan. Step&styrka 75min klockan eleven. Förresten! På måndag ska jag och carro gå på floor dance.. Det är tydligen som stripchair! Olala! Väntar dock fortfarande på att någon rackare ska starta Poledance kurser här i Gävle. Fy satan så roligt det hade vart! Verkligen min grej.



-Throw some money at the problem and lets go!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Storasyster Sjögren

Åh, samma här! Väntar och väntar... funderar på att starta det själv om ingen annan gör't. Läre ju lära mig själv att svinga runt en stång först bara, hehe :D

2010-02-18 @ 19:12:45
URL: http://smagazine.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0