Pizza and paint.

När darlingen berättade att han hade bokat tid för en ny gadd hoppade jag av glädje! Finns det något snyggare än tatueringar kan man fråga sig? Eller ja, det beror väl kanske på vad man gör för något. HAHA, fick just ett skrattanfall när jag tänkte på alla missar folk har gjort. Bevare mig väl! Ja ja, back to the subject.. Så idag när vi kom hem från köpis en parfym, en foundation och lite mat rikare bestämde jag mig för att leka tattoo artist med min kajalpenna. Jävlar i min låda säger jag bara! Jag trodde inte att han kunde bli snyggare min man, men där hade jag fel. Behöver jag säga att jag längtar som en galning tills det är dags? Grr! Nu ska jag ta ut pizzan ur ugnen. Det blir hemmagjorde pizza (som sagt) och film-mys ikväll. Är galet sugen på choklad, men det skiter man väl i... (?)



-That is one fine lookin' man, i'd like to get me some of that!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: glenn

inga jä--a tribaler bara det e så ute(90 tal)

2010-02-23 @ 18:07:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0