Honey in heels.

Dammsugit - check! Skurat golven två gånger - check! Diskat - check! Dammat - check! Nu är det alltså skinande rent hos familjen Olsson/Haglund. Nöjd och glad är jag. Och nöjdare kommer jag bli när Mr. Awesome stiger in genom dörren! Haha, kom att tänka på när vi fick besök av svärföräldrarna förra helgen. När dom steg in genom dörren utbrast Nilla "Är det här en skoaffär!?". Well, what can i say? I love shoes! För säkerhets skull så nämnde jag inte alla kartonger uppe på vinden.. Risken att hon skulle kolla snett på mig ännu mer och avråda sin son från att inte handla skor till mig igen var för hög. Idag har jag iallafullafall givit alla skor (som stog framme) lite kärlek. Smörjt in och borstat och donat. Förresten! Förra helgen fick jag en rosa mjukisdress av Micke. Japp, you heard me - rosa! Det är så hett med mitt långa svarta svall. Han har bra smak, min karl.

  

-I saw you getting into a cab with a woman who was wearing come-fuck-me-heels!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Jäklar! Skurat golven 2 ggr? Ja tänk om man kunde va så städfanatisk själv;)



2010-02-19 @ 13:40:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0