Friday with friends.

Började fredagen med spinning/core i vanlig ordning. Dock var det inte i vanlig ordning att jag tog i så jävulskt att jag la en kräka efteråt! Bra jobbat, Elin! Efter att jag torkat spya runt munnen, dött av gallasmaken och borstat gaddarna var det dags för party! 30års fest i Söderhamn. Trixade ihop en outfit som karln blev stormförtjust i. Jag likaså. Håret var bra och sminket var bra. Ja, allt kändes klappat och klart. När Micke klippte första bärsen här hemma blev jag grön av avund. Den tråkiga nyheten var att jag skulle jobba på lördagen, vilket resulterade i lättöl hela kvällen. Micke däremot drog i sig 10 bärs. Hemma i gävle runt 02:00. Well, det var fredagen i stora drag. Tänkte slänga ut en bild som Sandra tog på mig och min kärlek.. men hon är ju så seg på att publicera så ni får den sen!

-I hate my nose too, it's too big. But i think it depends on my hair.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Ja nu vill jag ju se bild på hur fantastisk du såg ut ju=)

2010-03-01 @ 19:27:44
Postat av: sandra

2010-03-04 @ 10:50:01
Postat av: Anonym

Hahahaha JAG SEEEEG????!!!!! Det är Fejjan som är seeeeeg på att skapa album hahaha det kommer så fina bilder snart ;D

2010-03-04 @ 10:51:26

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0