Flippant father?

GÄSP! Har inte sovit så jävla top notch inatt gott folk! Bara en natt själv kvar, sen har jag hunken brevid mig hela helgen! 11:45 är det step som gäller! Så jävulskt roligt! Sen ska jag shoppa tacos för kvällen. Får nämnligen besök av två snyggingar - Maja och Stina. På senaste tiden har jag känt mig som en dålig kompis, och som en dålig släkting. Jag borde ringa till Gard, min bästa killpolare, men orken att surra i telefonen finns inte riktigt. Jag borde ringa till gravida Andréa som nyligen flyttat till hus med sin karl. Jag borde ringa till min lillebror och höra vad han inte har gjort den här gången.. Sen borde jag ringa till min farfar och höra hur det är med honom, bjuda hit honom till min och Mickes lya. Att farsan ville komma förbi utan direkt övertalning kom lite som en överraskning om jag ska vara helt ärlig. Hoppas han kommer när Micke är hemma, så att dom får träffas. Nej, gott folk, ni cirkus 150 som läser min blogg, nu ska jag käka frulle - omelett!



-It's just to litte too late.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Alex

Nej, just nu är det lite svårt att träna, och just därför blir jag Ännu mer sugen :)



Det är beräknat till den 7 Mars, så det kan bli vilken dag som helst i stort sätt nu :)

2010-02-24 @ 16:14:42
URL: http://lundgrenalexandra.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0