Dancing dirty.

När klockjäveln ringde 07:00 imorse vägrade jag kliva upp. Gick istället upp 45 minuter senare. Fortfarande stendöd. Drack en mugg kaffe, borstade gaddarna och kilade ner på ett helt oinspererande möte. Att någon ens klarar av att vara så tråkig är för mig ett mysterium. Nu sitter jag iallafall här, framför datorn, i vanlig ordning. Jag har druckit två muggar kaffe och tryckt en bröbit med skinka. Mycket göttans då jag vanligtvis undviker bröd. Jag försöker att minnas dansstegen sen gårdagens floordance. Det går inget vidare faktiskt. Men är så sjukt sugen på att dansa här hemma nu. Får väl improvisera helt enkelt. Det var verkligen mycket roligare den här gången på dansen än förra. Dels för att hon körde samma steg, och dels för att jag vågade släppa loss mer. Vågade skaka på höfterna ordentligt! Blev mer aerobic nu, mer svett. Skönt! Awesome! Roligt! Ikväll är det spinning. Jag önskar djupt och innerligt att pole dance ska komma till gävle. Eller att micke förstör sitt golv, alternativt tak, för att sätta upp en pole här hemma. Tänk att få dansa för honom och köra en liten strip när han kommer hem på torsdagarna! Det skulle jag verkligen gilla! Och om han skulle gilla det behöver vi inte ens fundera över. Nej, nu ska jag fortsätta att dansa loss i underkläderna till Justin Timberlake's Sexy back.

           

-Do you have to play games to make a relationship work?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Hellan

Men smulan, men behöver inte ha sönder golv eller tak för o få upp en stång..! Sanna har en som man bara vrider upp tills den sitter fast hårt, o skruvar fast den i taket efterhand.. och snygg är du jämt o ständigt hottie.

2010-02-24 @ 13:57:18
Postat av: ELIN - BONNYBLOW

Vårat tak är sänkt, snäckan! Så det blir ingen stabilitet om vi skulle göra så.. :(

2010-02-24 @ 14:23:54
URL: http://bonnyblow.blogg.se/
Postat av: hej

Vad är det för tröja/ korsett du har på dig, ser jättefin ut:)

2010-02-26 @ 20:25:41
Postat av: ELIN - BONNYBLOW

Det är en bustier från Lindex! Fyndade ett flertal under mellandags rean nu! Dom har alltid så fina underkläder där. Speciellt från Ella M.

2010-02-28 @ 19:47:14
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0