Cooking and cleaning.

Torsdag. Behöver jag säga något mer eller? God morgon förresten! Jag sitter just nu med en kopp kaffe i handen.. Eller vafan, det gör jag ju inte. Varför säger man fortfarande så? "Kopp kaffe"? Man dricker ju nästan alltid kaffe ur mugg these days! Äh, jag släpper det och går vidare.. Jag vaknade helt klart på rätt sida imorse, härligt! Ska alldeles strax dra fram dammsugarn och efter det dra en tango med skurmoppen! Får vi se om jag drar en promenad senare eller om jag bara nöjer mig med spinningen ikväll. Tough choice. And by the way, är det någon mer än jag som har fått värsta cravingen varje morgon efter programmet Rachael Ray? Gaah, kvinnan är underbar! Jag blir alltid på sånt glatt humör efter att jag sett det. Hon är så himla skön! 09:30 på trean om någon är intresserad.



-If you never are someones girlfriend you can never be someones ex-girlfriend.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia

Neeej Elin nu hoppas jag du skämtar ? Den där hemska kvinnan ger mig utslag bara jag hör hennes röst :P Hon är ju sådär hyperaktivt över hurtig !

2010-02-18 @ 08:51:22
URL: http://sofiarvidsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0