Stairwell and snake.

Tvätt- och städdag. Bara tre-fyra maskiner kvar. Jag kommer troligtvis inte hinna träna core på lunchen, suck. Men men, alla tjatar ju om att man måste ha en vilodag, så kanske tar en sån idag då. Blir nog en tjugominutare på crosstrainern hur som haver! Anyway.. Igår blev det skapligt sent, strax innan tolvslaget, och det kan väl vara en anledning varför jag i sömnen lyckades stänga av larmet som gick 06:30. Vi hade verkligen super trevligt. Och tacosen satt verkligen där den skulle! Mmm! Det är roligt när man träffar nya människor som man klickar med. Som förstår, och som lyssnar. Som ger, och tar. Och vice versa. Maja sa under kvällen när vi pratade hårfärg "Vi är som Charlies Angels" eller nåt i den stilen. Maja är rödhårig och Stina blond, och jag är ju svart som ni vet. Haha, ja, roligt för henne och Stina.. Själv fick jag vara asiat! Nej, men det var kul. Vi får se när vi träffs nästa gång. Sushibuffé är ju något som måste göras redan nästa vecka! Eller vad säger du Maja? Eller Stina, en ceasarsallad kanske? Nu ska jag ta en mugg kaffe och strax kila ner till tvätten igen. Dammsugarn står och stirrar på mig med ett sånt sug i blicken att jag nästan måste ge honom en omgång strax!
Och förresten, jag vill också ha en granne som heter Snake. Absurt, och roligt!



-You're dead, lets disco!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: stina

haha dom är ju verkligen, röd blond och svart också :D

Jo men jag är på en sushi eller ceasar dejt i veckan, kan ju vara bra att lära sig äta den där sushien också! :)

2010-02-25 @ 10:28:15
URL: http://stinalis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0