"snapsvisa"

Idag har jag gjort Sofia sällskap på köpis när hon shoppade julklappar. Innan det skottade jag lite här på går'n. Och nu sittligger jag här i soffan och är dundertrött. Förstår inte vad som har hänt.. men luften har bara gått ur mig. Kanske man ska ta sig en hutt så att man kommer igång igen? Och dra en snapsvisa? Som denna kanske:

Detta var midsommar 2008. Jag har käkat mat och snapsat med min mamma och min 'pappa'. Som ni ser och hör är jag bra på lyset! ..som vanligt när det blir snaps med Håkan Esset Palm! Haha, jävla trevlig dag! Har ni hört denna visa förr?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

HAHA var det såå längesen? Tror jag t o m har den kvar på mobilen :P

2010-12-18 @ 14:24:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0