"ömmande hals"

Idag vaknade jag med tungt huvud och ömmande hals! Vad är detta liksom? Igår var det fina fisken med hals och huvud. Börjar jag bli sjuk? Hell no! Jag har absolut inte tid med att vara sjuk! Hoppas det bara är lite morgon-halsont..

Idag välkomnar jag ett fullspäckat schema! Eller nja, typ. Klockan 13 ska jag och carro befinna oss hos snyggingen Sofie för ett litet möte. Och innan dess måste jag stäääääääda! Efter mötet kommer syrran och nellie hit för att checka in huset, visa lite poledance-tricsk och göra ett hemligt (och jääävligt snyggt) ärende på stan. Och sist men inte minst ska jag och micke försöka hinna med lite shopping. Strax efter lunch kommer han hem ♥ Först ut är städningen!

Eller nej, frullen börjar jag med. Ciao!


Ps, träningen igår var riktigt tuff! Mycket mage, det gillar vi!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0