"lyckligt lottad"

Jag är så sjukt bortskämd av my boyfriend så det är inte klokt! Mina kollegor och vänner börjar få nog av detta, haha. Här om dagen berättade han om sina shoppingplaner inför middagen imorgon, och jag sa att jag inte heller hade något att ha på mig.. Gissa vem som blev lovad en klänning? Och innan dess har jag fått ett par stövlar för 1500kr av honom, han överraskade mig med en klänning hux flux, träningsskor, sandaler, tröjor.. Ja, listan skulle kunna göras lång. Men jag väljer att inte göra er mer avundsjuk.

Men jag skulle aldrig bli besviken eller sur om jag inte fick något. Jag ser inte mig själv som bortskämd dirket.. kanske mer som lyckligt lottad? Eller vad säger ni, stalkers? BLINK, BLINK!

Och här kan ni se honom i en farlig duell mot Tobbe..

..som han vinner! Jag säger då det.. elektriker.
Får dom inte nog av stötar på jobbet?

Jag älskar dig, babe!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0