"jag saknar"

Jag har inte sovit som en prinsessa inatt. Vanligtvis somnar jag på två röda när jag lägger huvudet på kudden.. men inte igår. Och vanligtvis sover jag jätte skönt i nya sängen.. men inte igår. Kan det vara så att jag saknar en viss micke kanske? En viss micke som var hemma hela förra veckan?


Förresten, för er som inte vet det redan: Micke jobbar äntligen i sverige! Så nu åker han inte längre på söndagarna, utan på måndag istället. Och han kommer dessutom hem tidigare på torsdagarna! Me so happy! Nu har vi mer tid för varandra, och mer tid för huset. Jag saknar honom alldeles för mycket just nu ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Oh! Tusan vad gött! Grattis till nya jobbupplägget :D puss!

2010-12-07 @ 12:26:43
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Underbart hun, skönt att ha sin kärlek närmre! :)

Puss

2010-12-07 @ 14:26:49
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0