"hur blir man frisk?"

Operation: Bli frisk.
Jag ringde the big boss och sjukanmälde mig. No problemo tyckte hon, men jag fick en klump i magen. Anyways - nu tänkte jag jobba på det här med att bli frisk. Men då kommer nästa fråga: Hur blir man frisk? Vad ska man göra för att bli frisk? Vad ska man äta för att bli frisk? Vad ska man dricka för att bli frisk? Hur gör djur?

Om någon vänlig allvetande själ där ute kunde svara på mina frågor skulle jag bli mer än nöjd. Så länge sätter jag på mig nya underställsbrallorna, tofflorna, morgonrocken och kokar mig en mugg kaffe. Bäst att ta två panodil också.

Förresten, GOD DAMNIT vad snö det har kommit! Men en sak är glasklar: Jag kommer inte röra snöskyffeln eller slungan dom närmsta dagarna.. need to get better. Se så mycket snö det var förra året hos östanboarna:

Eller ja.. se och se? Här är ju allt bortskottat typ..
..vilket det INTE kommer att vara här hemma! Micke får skotta på tisdagkväll.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Pernilla

enda du kan göra är VILA VILA VILA!!!

2010-12-27 @ 10:41:15

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0