"hon är en äkta vän"

Då var det äntligen dags att go to bed. Den här dagen har varit seg, riktigt seg. Men nu är den slut och jag får gosa ner mig i den nya sängen i de nya sängkläderna! Mums! Spikmattan ligger redo för att plåga mig lite innan jag somnar. Jag har aldrig förstått mig på den här spikmatte-trenden.. men nu ska jag ge den ett försök! Det sägs ju vara hur skönt som helst. Har någon av er prövat?

Innan jag satte mig här för att skriva god natt, och innan jag borstade tänderna pratade jag med min saknade vän Andréa. Vi pratade om allt från bebisar och hus, till löshår och vin.. i 40 minuter! Andréa och jag har en sån där bra vänskap - vi behöver inte prata eller ses på flera månader, men när vi väl hörs, då är det precis som vanligt. Henne kan man lita på. Prata om allt med.
Hon är en äkta vän
.

Jag älskar den här bilden på Andréa! Sooo yummi!

Time to hit the sack! Good night.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

Men självklart! Bjuds de på fika så är det klart att vi kommer! haha. är så nyfiken på huset oxå. JAG VILL OXÅ HA!!!!

Bli frisk nu! kram

2010-12-28 @ 00:08:18
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com
Postat av: Andréa - mamma till Knut.

Gofia. <3 Right back at ya!

STOR puss!

2010-12-28 @ 00:20:53
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0