"ha en trevlig nyårshelg"

Obehagligt trött, det är precis vad jag är nu. Hur jävla trött som helst. Var tvungen att tejpa upp ögonbrynen för att komma åt och sminka hela locket, på grund av påsiga ögon. Nästan. Kaffet står och puttrar, och jag ber till gud att det snart är klart!

Idag kör jag ett mördarpass på jobbet, öppning - stängning. Och efter det drar jag och Micke till Lofsdalen där vi ska spendera nyårshelgen! Tobbe och Carro är redan där. Jag längtar som en galning tills imorgon då vi ska åka hela hela hela dagen lång! ÅÅH! Grymt!

Nu är kaffet klart, tjoohoo! Ha en trevlig nyårshelg ya'll! Vi hörs nästa år.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0