"dagen före julafton"

Det senaste från tradera.com:

Fjäderörhängen! 35pix, som hittat!

Idag är det dagen före julafton. Vad är det den kallas? Äsch. Anyways, Micke står och rakar skallen just nu och sen ska vi skrubba oss in the shower innan vi drar ner på stan för att sista-minuten-shoppa julklappar. Och nej, det är inte jag som inte är klar. Det är min älskade sambo. Konstigt nog känner jag ingen stress? Inte han heller.

Att det är självaste julafton imorgon känns overkligt. Jag har verkligen NOLL feeling i år. Kanske är det därför jag inte är ett dugg stressad över att vi har klappar kvar att köpa? Who knows?

Bästa jullåten går till..... LADY GAGA! Den går på repeat här.
Och bästa videon till den låten går till...... :


HAHAHHAHAHA!!!! God jävla jul på er!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0