"blueberrypie"

Igår bakade jag min första paj ever! Blueberrypie fick det bli. Den tog vi med till Mackan och Sofia. Mycket gott, och mycket trevligt! Något annat som var mycket trevligt igår var att Micke kom hem med en ny leksak! Mmmm, Vertical Escap rmk! Ni som inte kan lista ut vad det var han kom hem med får se bilder nästa helg! Jippi!

Just nu sitter jag med en liten pannknack och ska strax dra till jobbet. Micke är ute och glider på skotern i finvädret! Jag hade hellre suttit bakpå den än att jobba. Men utan kneg, ingen deg! Eller nåt. Tur att mitt jobb är det bästa!

Efter jöbbet så ska me and mike åka till ikea för att handla en hylla ner till tvättstugan. Ikväll blir det husfix! Me like. Ja ja ja ja ja, nu måste jag klä på mig och dra iväg! Bye!


Det här är jag idag dårå. Mina ögon är lika stor irl, jag svär på gud!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0