"är det tillåtet att dammsuga"

Jag gillar inte att vara sjukt. Inte inte inte! Att bara ligga och vila en hel dag (fler kommer) är inte min melodi. Och bara för att jag inte får aktivera mig så är jag så otroligt taggad på storstädning! Bara för att jag inte "får" liksom. Jag har tjuvat lite med undanplockning av diverse prylar, vikning av kläder, dammsugit och torkat golven i tvättstugan, sorterat och slängt in en maskin tvätt.. I mitt försvar vill jag säga att jag inte svettades en enda gång under ministädningen. Ingen speciell ansträning, med andra ord. Vilket också betyder; jag har vilo-städat.

Såhär ser den vänstra väggen ut nere i tvättstugan. Väggen till höger har en fin hand-made-by-mike-hylla i vitt där jag viker tvätten. Och rakt fram finns det linor att hänga skiten på. Inte så jävla cool tvättstuga kanske. Inte än.


Jag har även kikat på filmen Bröderna Karlsson, och måste hålla med om att den inte var så jävla skitdålig som jag hade trott. Den var faktiskt bra. Lite mer än bra kanske?

Nu kurrar magen, och till min stora lycka kan jag göra tacos - utan att behöva shoppa något! Perfekt! För utanför dörren, där går gränsen. Kanske att jag tar mig ut till brevlådan lite senare. Men bara kanske.

Är det tillåtet att dammsuga och skura golven i huset fast man är sjuk? Blir man sjukare då?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

Krya på dej! får inte missa träningen på onsdag ju! :)

2010-12-27 @ 17:17:57
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0