"åka skoter"

Jag gillar inte att vakna tidigt. Eller rättaresagt; bli väckt tidigt. Men det vet ju ni alla redan. Anledningen till varför jag blir väckt så här tidigt på min lediga dag är skotern. Vi ska åka skoter idag. Jag har faktiskt ingen lust. Jag vill måla och städa och dona. Trodde aldrig jag skulle säga att jag inte hade lust att åka skoter.. SOM jag har längtat efter denna vinter, och speciellt skoterturerna. Whats wrong with me? Jag har nog fått galna fixar-sjukan, har hört att det är något som går nu.


Mickes nya leksak..

Nej, nu är det väl dags att kirra matsäcken. Vi blir nog borta ett tag.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0