"voltaren"

Good morning! Jag har sovit så underbart gott inatt tätt brevid min älskling. Dessvärre har jag redigt ont i skulderbladet just nu. Micke masserade mig igår, och tja.. det var himla skönt men han är ju ingen miracle worker. Jag får smörja in med voltaren helt enkelt och hoppas det går över. Känns inte så stabilt att bowla med denna skuldra.

11 o'clock (oh cock, hahahaa) kommer en man hit för att värdera lyan. Roligt att se vad han säger. Well, innan han kommer hit måste jag vika in alla mina kläder (okej, inte alla, men mycket ligger framme), torka golven, äta frukost, sminka mig och fixa håret. Hej stress!

Förresten, det var sjukt annorlunda att köa min gamla saab igår efter att man vant sig vid den här snyggingen:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0