"vardags lyx"

God kväll suckers! Idag har jag jobbat, 9-17, och jisses vad tiden gick fort! Hann inte med hälften av vad som skulle göras kändes det som. Mycket på g i butiken nu. Men vi kan bara vi vill! Snyggt ska det bli!

Eftersom Micke kirrade lunch till mig idag så fick jag laga middag. Det blev lax i ugnen och färskpotatis. Mums! Till efterrätt smackade jag på med glass. Vardags lyx. Jag kan bara jag vill.



Imorgon åker Mr Mike till söderhamn för att lämna in audin på verkstan. Detta innebär att han blir borta från 6 på morgonen till 6 på kvällen, typ. Trist när jag är ledig. Och förresten, imorgon är första poledance lektionen!

God natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0