"in love"

Tänk vilken duktig tjej jag har varit nu - gjort matlådor för kommande vecka och armhävningar. Nu är det dags för en välbehövlig dusch och sen ska jag lägga mig i sängen and watch some tv. Jag önskar, som vanligt, att micke kunde joina mig.

Tänk att ha honom jobbandes på hemmaplan, och få träffa honom varje dag. Det mina vänner, det är något jag drömmer om. Tänk att få krama om honom, kyssa honom och säga Jag älskar dig - varje dag. Jag blir bara kärare och kärare! Ett år har snart passerat, och jag faller för honom lite mer för varje dag som går. "I never thought I'd be in love like this, when I look at you my mind goes on a trip!"


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: ♥ Andréa - mamma till Knut.

Man får inte ha TV i sovrummet, där ska man göra annat än kika på tv ;P

Puss

2010-08-30 @ 08:46:24
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0