"upp från sängen"

God morgon! Inatt har jag sovit... dåligt? Jag har vaknat och legat i konstiga positioner, och ibland tvärst över sängen. Inte ett dugg underhållande alls, om ni frågar mig. Just nu ligger jag i sängen och är super trött. Regnet det fullkomligt öser(!!) ner.. Så någon morgonpromenad blir det verkligen inte. Jag ska tvätta om ett tag, så det kanske blir ett pass på sats medan jag väntar på att den där jäkla tvätten ska torka. Men bara kanske, för idag känner jag mig mörbultat.

Min hand och handled gör väldans ont. Översidan på fötterna gör också ont. Mina armar är spagetti och mina ljumskar är ömma. Gud, jag älskar poledancing!!

Nej, nu ska jag rycka upp mig från sängen och stoppa i mig lite frulle. Magen kurrar. Hörs senare!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0