"Toppen!"

Just det ja! jag har ju glömt att berätta om mitt senaste inköp. Igår på dansen så köpte jag en såndär proteinshaker. Eller nutrilettshaker eller what so ever. Personligen så köpte jag den eftersom den var billig och snygg. Idag har jag min soppa i den, eftersom den även går att micra! Toppen!

Men den är inte bara snygg, den är ju väldigt praktiskt som ni kan se! Under själva shakern så finns det två andra behållare! en som man kan ha ex. pulver i, och en annan där man kan sortera sina vitaminer. Eller så kan man - om man är en helt vanlig svensson som mig - ha havregryn i den ena, sylt i den andra och sen när man kommer till kanske jobbet och blir lite hungrig blanda grynen med vatten i den största och övre behållaren och in i mikron! Perfekt!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Du använder nog lika mkt Dust it som jag :P ahahaha så denna måste du ha!!

2010-08-25 @ 14:17:47
URL: http://shoetastic.blogg.se/
Postat av: m

Finns den bara att köpa där?

2010-08-26 @ 18:22:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0