"tjock"

Satte igång med lite städning här hemma och har nu bestämt mig för att ta ett senare tåg så att jag hinner träna lite. På senaste tiden känns det verkligen som att jag har blivit ett litet fetto! Vågen visar väl som den ska, typ. Pendlar 2kg upp och ner hela tiden, så fuck it! Nu är det spegeln och kläderna som får ställa diagnosen.

Anyways, mina mage har blivit större och lite uppblåst. Och då menar jag inte magen under naveln, för den är som vanligt, utan jag menar ovanför midjan - under the boobs liksom. Hur kan man bli tjock där? What the fuck liksom!? Och jag som tycker att jag har kommit igång lite med träningen också. Fan va sur jag blir. Tror jag ska gråta lite nu. Jag mätte midjan och den är som den alltid har varit. Så nu ser det alltså ut som att jag står och drar in magen när jag har underkläder på mig. Varför kunde jag inte få en kropp som lillebrorsan? Han kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt.

Nu får ni inte massuppfitta mig, jag älskar kurvor! Boobs, midja och ett riktigt ass ska det vara! Mums! MEN jag gillar inte när jag börjar känna mig tjock. "Men du är inte tjock, sluta larva dig!!", tänker nog många nu. Ja, men läs inte min blogg nå mer då, asshole! Get a life! Det här är min blogg, och då skriver jag vad fan jag vill. När jag väger över 65kg känner mig lite flodhästig. Jag är 170cm lång, och jag vill väga runt 60kg. Är det för mycket begärt?

Well, detta blev ett långt inlägg som många kommer störa sig på. Buhuu då.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

I hear you!

Vi är ju lika långa, och jag väger 64,5 nu. Vågen vill inte gå ned.. Fast iofs slarvar jag rätt mkt o har inte kommit igång med träningen än. Helst vill jag väga 58-59 (har hakat upp mig på den vikten), men inser att man får va nöjd runt 60. :/

Jag tycker du är skitsnygg nu, men jag förstår dig!

Puss

2010-08-25 @ 12:36:31
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Johanna

Släpp en fis Elin.. Lägg ett rejält lass i toaletten så ordnar det sig ;)



Ps. "Men guuud, nu kommer jag inte svettas under brösten nå mer". Hahahaha! Kul att träffas idag underbara du! PUSS

2010-08-26 @ 00:14:04
URL: http://joohannaolsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0