"time for breakfast"

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte var skönt att ha sängen för sig själv. Jag har verkligen sovit över hela sängen inatt! Tydligen så brukar jag alltid göra det, säger micke, men inatt var det ingen som knuffade över mig på min sida. Så god morgon på er, alla glada! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte önskar att Micke låg i sängen och ropade på mig nu. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte ville göra oss båda frukost. Jävla norge!

Och någon svettig promenad blir det inte heller.. Kom på att jag ska vara på Make Up Store 11:30 och bli sminkad och sånt, och därför blir det spinning/core ikväll på sats istället.

Nu är det time for breakfast! Det blir mormors hemmagjorda bröd och kaffe i min snygga mugg som jag fick av mina "glittriga kollegor" igår! Hihi.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Men hallå!!!!?? Bild på make:en tack ;)

2010-08-16 @ 20:33:56
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0