"tårar"

God morgon, peeps! Inatt hade jag mardröm from hell! Vaknade med tårar på kinderna och en klump i magen.. fyyy. Varför drömmer man egentligen? Hmm, jag borde kanske skaffa mig en såndär dröm-tydar-bok? Äh, bullshit.

Nu ska jag stoppa lite frulle i magen, och sen blir det kläd-, smink- och hårfix! Det är alltid lika roligt att fixa sig när man har nya verktyg till det. Haha, fan va fult det där lät - nya verktyg. Det jag menar är att jag har ju ny plattång och locktång, och nytt smink från MUS. Samt ny parfym, nya kläder, ny väska och nytt puder till håret. This is great! Det kostar att ligga på topp. Well, gotta go!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0