"sushibuffé"

Regnet det ööööser verkligen ner, igen. Regnade det inte för några dagar sen liksom? Ösregnade dessutom, precis som nu. Jag tycker om hösten, men inte regnet som hör till. Blä.

Idag glömde jag bort att köpa grejer till att göra sushi hemma. Hela lunchen satt jag, Alex och Malin och frossade på sushibuffén.. så jag antar att mina tankar var på annat än rå fisk efter det. Gött, göttigött gött. Jag får köpa det i helgen istället och lyxa! Mmm.

Nu ska jag trycka i mig en lättare middag och byta om. Det är ju poledance om typ en timme, så jag ska traska ner till Pyret för att åka med henne dit. Hörs later!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0