"still alive"

Don't ya'll worry - i'm still alive! Idag har det inhandlats till kalasfikat mitt imorn! Fyller ju år på söndag, så det blir en liten fika här hemma för min familj. Efter det så bytte jag om (klädde av mig kanske jag borde säga? hah.) inför Open Pole-klassen. Och jisses va svettigt det var - som alltid. Fötterna har blåmärken och armen är röd. Men det är så jävulskt roligt så det skiter jag fullständigt i. Har för övrigt signat upp mig till kommande fortsättningskurs. Jippi!

Just nu sitter jag och väntar på Malin som kommer med min x-pole! Fy satan så roligt det är med poledance. Och efter att vi knölat in den i lyan blir det nog en sväng ner på sommaryran. Eller nåt. Vi får se. Baka måste jag iallafall göra. Äh, återkommer till er fuckers senare!

Tja tja!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0