"Spännande!"

Jag fick ett sms av Micke som berättade att allt var avklarat. Personligen så tyckte jag att han gjorde en riktigt bra affär, och det tycker nog han med. Men snart är det slut på stålarna, för darlingen sitter på tåget mot Arlanda och förhoppningsvis kommer han hem med en ny skönhet ikväll! Spännande! ..och nej, han ska inte hämta upp någon exotisk brud hitskickad från något varmare land.. Han ska kolla på en bil.

Själv är jag hemma på lunch. Får se om det bli nåt att käka.. jag är inte hungrig för fem öre! Jobbigt med tanke på att jag inte är hemma för ens 19:20 ikväll igen. Ja ja, antingen så klagar jag eller så äter jag. Men ni vet ju vid det här laget att jag älskar att tycka synd om mig själv, vara negativ och alltid (alltid!) klaga. Kul människa.

Ps, Kajsa fyller 21, och inte 22, idag. Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0