"shopaholic"

Som jag skrev innan: Julafton! Även om det inte var mycket jag shoppade, eller särskilt dyrt alls, så känns det underbart när man kommer hem några riksdaler fattigare, men några snygga saker rikare! Shopaholic? Well, jag skulle inte säga emot. Här kommer en bild på mina fynd:

 

Just nu sitter jag näck framför datorn, har just kommit ut ur duschen. Tatueringen är tvättad och smord, gött mos! Antagligen så kommer Micke snart hem för att tvätta av sig lite damm och skit efter dagens jobb med Kalleboy, och efter han har fräschat upp sig blir det nog tant grön. Gilla, gilla, gilla!

 

Förresten, idag tryckte jag en pizza till lunch/middag, fy skäms elin! Pizza mitt i veckan! Nästan så att man skäms ju. Ja ja, what to do nu liksom? Gjort är gjort och vad gör det om hundra år? Gött vare! Nu måste jag get dressed.. eller nja, väntar nog tills Micke har gjort entré, hehe.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0