"rehab för shopaholics"

Om det är någon som har numret till närmsta rehab för shopaholics så hör av er! Tacka gudarna för öppet köp! Nu får det verkligen vara nog på det är shoppandet! Att ha ett sparkonto med pengar skulle ju inte sitta helt fel faktiskt.

Det sorgliga är att det är saker jag verkligen inte vill lämna tillbaka.. En väska i äkta skinn med nitar från Accent, och en svart kofta med döskallar från Gina. Prylar som jag kommer nöta sönder. Faktiskt! Ja ja, vi får se om de behålls eller inte. Jag har inte råd att leva det liv jag lever. Eller jo, om jag inte köper mat. Haha. Jag vill ha pengarna där jag kan se dom - i garderoben.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ammi

Skitfin tröja! Sån ska jag leta efter.. =) Grattis i efterskott förresten! Kram !

2010-08-16 @ 15:05:43
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0