"nytt trick"

God morgon! Inatt har jag sovit så otroligt bra! Länge sen jag sov så tungt och skönt. Alltid lika härligt att vakna för att man är utvilad, istället att vakna för att behöva kissa eller stänga av alarmet på telefonen..

Igår när jag kom hem från dansen hade jag ingen ork kvar i kroppen what so ever! Det var (som sist) hur roligt som helst! Vi fick lära oss ett nytt trick (klicka här) som inte alls var särskilt svårt. Synd bara att jag råkade sparka stången med översidan på foten.. Det mina vänner, det gjorde ont!

..skiiit!, lät det då. Följt av: AJ, AJ, AJ!!


Jag sitter och funderar om jag ska promenera idag, eller inte. Hade ju vart skönt, men min kropp är helt mörbultat sen gårdagen. Fast när jag tänker efter så måste ju Carro och Tobbes blommor vattnas, så en sväng dit blir det nog. Tar väl kanske 20min dit, och 20 hem. En mini-promenix. Japp, så får det bli.

 

Hörs later, alligators!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0