"nattligt sällskap"

Jag fick ett sms från Micke a.k.a Byggare Bob a.k.a Martin Timell a.k.a Room Service-Mike nyss. Han har renoverat golv (eller nåt i den stilen) idag med en polare, och nu går det tydligen inte att sova där pga lim-lukt. Hmm, lite lim har väl ingen dött av att sniffa? Hö hö hö. Så vi får alltså nattligt sällskap i form av Kalle. Detta innebar att jag var tvungen att byta från naken i lakan till naken under träningsoverall... obekvämt och varmt, men vad gör man inte för att se lite städad ut?

God hemmafru som jag är har jag redan bäddat åt gästen på soffan, elin 1 - micke 0. Stackarn som får sova på soffan när jag ska upp relativt tidigt imorgon - tatuering på g! Fast jag tror nog hellre att han blir väckt av mig imorgon, än att inte kunna väckas alls.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0