"Natti natt"

Promenaden avslutades med snickers och film hemma hos Kaj. Jag somnade en sväng, men det var trevligt ändå. Nu ska jag duscha och tvätta håret... jobbigt det kändes dååååå!

På stan var det en blatte-idiot som ställde sig framför bilen och var super tuff som vägrade flytta sig. Vilka idioter det finns. Hade han kastat ölburken på huven hade Micke slaktat honom, det var en sak som var säker.

Stackars Kajsa är sjuk ikväll, och blir hon inte bättre måste jag upp tomorrow and work. Vi får se vad som händer och sker. Jag ställer min klocka utifall. Natti natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Hahahaaa. Han trodde kanske att en svensk kille snott en bl... tjej!!!!

2010-08-07 @ 09:53:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0