"naken, rädd, exposed"

Ääääntligen är jag mig själv igen! The black is back!

Utan mitt svarta nagellack känner jag mig naken, rädd, exposed.

Jag visade ju er blogpeeps för några dagar sedan att jag hade bytt svarta naglar mot fransk manikyr. Och det var ett big mistake! Mina naglar kändes korta och... fula. Jag antar att jag är alldeles för hårdrock för franska naglar.

Och ja, min hand har samma nyans på båda bilderna - i verkligheten. Jag har inte gått och blivit en vampyr över helgen. Och apropå vampyrer, det är verkligen stor uppståndelse över den här komedin "Vampyrer suger" just nu. Den har nyligen haft premiär på bioduken och bla bla bla.. men hallå! Come on! Den där filmen såg jag och Micke för länge sen ju! Innan den ens började dyka upp i varenda reklampaus i tv-rutan. Aja, den är rolig så se den ändå.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0