"me love that car"

Gröt, juice och kaffe. Bra fulle. Snart är det dags för mig att kila iväg till jobbet. 12-19:15 står det på schemat idag. Och dessutom jobbar jag med Kajsa som fyller 22 idag! Hipp, hipp, hurra! Hoppas att hon har födelsedagsdressen på sig. Ni vet, den hon hade när hon föddes? Moahaha!

Micke åkte hemifrån tidigt imorse, och får ta tåget tillbaka om allt går enligt planerna. Buuhuu, me love that car juuuu! Well, den nya blir säkert bra den med. När den väl hittas och köps. Snygg-audin:


Något annat som måste köpas är skavsårsplåster (som jag mobilbloggade om tidigare)! Död åt skavsår! Jag förstår inte hur jag har fått det heller!? Jag har varken nya eller obekväma skor här hemma. Typiskt.

Nej, nu måste jag skynda mig! Hörs väl ikväll, peeps! Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0