"Klantarsel"

Go' kväll! Idag har klockan gått baklänges känns det som! Seeeegt! Det enda intressanta som hände var väl när jag råkade dricka rengöringsmedelsvatten typ.

Jag hade gjort rent en ring med någon speciell vätska och sköljde sedan av den i en mugg med vatten. Tiden gick och jag fipplade lite med annat. Helt plötsligt tar jag muggen och dricker en stor klunk, inser mitt misstag och klunkar(!!) rent vatten ur vattenflaskan. Än så länge är jag vid liv. Var nog inte så farligt egentligen heller. Klantarsel!

Well, nu ska jag ta och göra lite övningar här hemma. Det vill säga träna mig lite. Armhävningar, situps, whatever, whatever, och så vidare.. Återkommer!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0