"kirra frulle"

ZzZzznark! Jäklar i min låda vad jag är trött! Det blir alldeles för sent igår för mitt eget bästa. Efter middagen så chillade vi i soffan, kikade lite hus på datorn (vår nya favorit-syssla..), käkade glass och kom på den briljanta idéen att åka och titta på två av husen! En briljant idé om solen vore framme och klockan inte sprungit iväg. Det såg iallafullafall jätte bra ut, båda två.

Idag jobbar jag 12-stänging, sen har jag ledig helg! High five på den! Nu ska jag börja freeescha till mig och kirra frulle till the sleeping beauty inne i sovrummet. Och om det är någon som undrar om jag har sovit alldeles underbart brevid min snygging så är svarat JA.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0