"inga nackdelar med att träna"

Pust och stön! 11.30 körde jag ett spinning/core pass på sats, och jävlar i min låda va jobbigt det var! Härligt att jag äntligen släpade min feta röv ner dit, minns fan inte sist jag tränade. Dåligt elin! Men nu kommer det bli ändring på det, för ikväll kör jag igång med poledance! så då blir det åtminstone ett träningspass i veckan. Och ett är ju bättre än inget. Samtidigt som låten "en gång är ingen gång, två är lika med noll" har en poäng. Nej, nu får Micke piska iväg mig till gymmet flera gånger i veckan! Det finns ju inga nackdelar med att träna.

Strax ska jag kila ner till jobbet en sväng och kika hur det går för dom, men först lunch! Det får bli resterna från igår - potatis och lax - mums filibabba! Jag måste även komma ihåg att påminna mig själv att köpa ett vitt linne på h&m senare, it is mucho important.

Tjarå!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Heej baby! Jadu, skulle du på poledance ikväll så är det nog jobbigt imorrn, antaratt du kommer ha träningsvärk från helvetet! haha, men kanske torsdag innan jag börjar jobba kl 14? Eller fredag efter kl 14. Haha, jag kan lite närsomhelst, även fast jag jobbar. Puss&Kläm

2010-08-03 @ 14:19:39
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0