"happy, happy, happy"

God morgon! Regnet det bara öser ner idag, det är grått och mulet. Usch, man blir så opepp av sånt väder! Annat hade det vart om jag var ledig.. då hade det gärna fått regna och åskat. Tycker att det är mysigt och dessutom kan man slappa framför en film hela dagen med gott samvete.

Anyways.. igår var det ju första poledance-lektionen! Och jisses vad roligt det var! Hur kul som helst! Jag är totaly inlove kan jag ju bara säga! Längtar verkligen till nästa tisdag! Dock var det lite tyngre än jag hade väntat mig. Vi började med tuffa magövningar och armhävningar, innan det var dags dansa runt stången. Vi är 12 brudar och alla verkar vara jätte trevliga. Ohhhh, jag är så sjukt nöjd att jag signade upp mig för detta! Happy, happy, happy!

Men att lära sig det första tricket - sunwheel - var fan svårare än det såg ut. Och armarna blev helt spagetti efter bara en liten stund. Så idag har jag träningsvärk from hell! Jag skulle verkligen ha skippat spinning/core-passet igår..

Nej, nu har jag redan skrivit alldeles för mycket. Grattis om ni orkade läsa allt. Dags för mig att göra iordning lite frulle. Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: hettskelett

Går du med en tjej som heter Lisa,en blond? :)

2010-08-05 @ 10:46:10

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0