"god natt"

Jag tog just bort 80 "vänner" från min facebook. Detta gjorde jag alldeles nyss, men kan inte minnas vilka jag raderade? Vilket måste innebära att jag ger blanka fan i dom där 80 som så snabbt och smärtfritt försvann ut ur min profil och ut ur mitt liv. Folk borde följa mitt exempel att ta bort löst folk från vännerlistan. Vem är dom, och varför är jag deras vän? Erase and replace!, som foo fighters skulle ha skrålat..

Tidigare idag tröståt jag av gårdagens gräddtårta..

..i know - i'm a sinner.

Just nu sitter och funderar på om man skulle ta en dusch, eller inte. Jag har en stark känsla av att det blir en svettig powerwalk imorgon bitti, så varför bli kliniskt clean några timmar innan? Jag önskar att micke fortfarande var vid min sida och kunde göra mig sällskap i denna kniviga fråga. För då hade valet varit lätt; jag hade gärna duschat, inte en tvekan om den saken om man får porrigt sällskap.

God damn it! Varför saknar man någon mer bara för att man vet att man inte kan få denna? WHY!? Det är klart att han alltid är saknad när han är borta, men just nu känns det bara värre än värst. Heartbroken girl. God natt, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Bea

Bästa syster! Grattis åter igen...=)

2010-08-19 @ 22:21:08
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0