"ego"

Ego boost från gaddad.se:


Ibland funderar jag om detta är en community för tatueringar, eller en dating-sida? Varje gång jag loggar in är det inlägg som dessa.. Cooomee oooon, liksom! Inte intresserad, okej?? Det är ju alltid trevligt att få positiva kommentarer när det gäller tatueringarna.. men skippa resten, Romeo's.

Ibland när jag ser mig själv i spegel kan jag förstå varför andra brudar snackar skit om mig. Allt handlar om avundsjuka. Snygga bröst, snygg röv, schysst midja och snyggt hår. What can i say? Jag förstår om Du hatar mig.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Du är så snygg min puma! Den som skrev en elak kommentar kan äta skit. Du tränar lagom hårt och ser jävligt bra ut, måste vara jobbigt för andra att du inte behöver anstränga dig så hårt, och därav avundsjuka ;)



Nä, nu ska jag baka niggeballs jag med, hehe. ;P

Kisses

2010-08-16 @ 20:30:49
URL: http://elffors.blogg.se/
Postat av: Frida

Du, inte fan kan man hata dig för att du är snygg - isånnafall är det en grym jävla hatkärlek! :)



puss!

2010-08-16 @ 21:44:43
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0